Javascript staat uit. Voor een optimale werking moet Javascript worden ingeschakeld.

 
Uitgebreid zoeken
Detailgegevens


Meer van Herman Toch:

The Positive Sum Game | Herman Toch
Beoordeling:        Er zijn nog geen beoordelingen


Een nieuwe generatie winnaars neemt het speelveld over. Het zijn bedrijven, ondernemers en organisaties die schijnbaar moeiteloos talent, aandacht en middelen aantrekken. Wie hen door een klassieke bril bekijkt, kan hen moeilijk plaatsen. Ze vallen niet onder de noemer profit , want ze zetten in op de maatschappij. Maar ze horen ook niet bij non-profit , want winst is er wel degelijk belangrijk. De nieuwe winnaars gaan voor maatschappijbouwend ondernemen. Ze combineren better for me + better for the world en spelen hun eigen spel: The Positive Sum Game. De komst van deze nieuwe spelers heeft de bedrijfseconomische ruimte hertekend tot een continuûm. Tussen en op de grenzen van profit en non-profit heeft zich een nieuwe wereld ontvouwd. Een wereld waar vandaag de meest gegeerde bedrijven, merken en organisaties wonen. Een wereld waar ondernemers, managers en medewerkers meer mens kunnen zijn. The Positive Sum Game schetst voor het eerst die ééngemaakte ondernemingsruimte waarin bedrijven en organisaties bewegen, en hun waarachtige plek moeten vinden. Herman Toch en Ann Maes wijden je in in de anatomie van het nieuwe Purpose-gedreven succes. Aan de hand van zeven troeven leer je hoe je de Positive Sum Game voluit speelt. En zo is dit boek een gids voor elke organisatie die maatschappijbouwend ondernemen wil koppelen aan eigenbelang. Herman Toch koos na verschillende internationale jobs als marketeer en algemeen directeur voor een ruimer perspectief. Hij verdiepte zich in de wereld van Purpose en maatschappijbouwend ondernemen. Herman schreef al twee succesvolle boeken: Transformeren om te overleven en Happy Profit. Vandaag begeleidt hij mensen, bedrijven en organisaties die maatschappelijk succes koppelen aan eigenbelang. Ann Maes heef t een internationale carrière uitgebouwd met het bouwen en beschermen van de reputatie van mensen, merken en organisaties. Als managing director en hands on reputatiestrateeg werkte ze voor wereldbekende én piepkleine merken. Met passie, overtuiging en nieuwsgierigheid. Ann is gedreven om via ondernemen en organiseren een sterkere maatschappij te bouwen.

Productinformatie
ISBN:9789463372275
Formaat:
Epubversie:2
  
Aantal pagina's:312
Subtitel:Beter voor mij + beter voor de wereld
Reeks:
Categorie:Management algemeen
Taal:Nederlands
Uitgever:Pelckmans uitgevers
Imprint:Pelckmans Pro
Kopieerrechten:Het kopiëren van pagina’s of delen daarvan is niet toegestaan
Printrechten:Het printen van pagina's of delen daarvan is niet toegestaan
Druk:1
Bestandsgrootte:9224 kb
Datum ingevoerd / gewijzigd:12-09-2019
 
Elders:14,99
Onze prijs:€ 14,02

   








Winkelwagen is leeg

Verkoop top-5

- Websitebouw: Eboektekoop en Citoweb